Pages

Wednesday 12 December 2012

Nieuwe (eerste!) column voor Coolpolitics: Egypte: waar je artikel al achterhaald is zodra het gepubliceerd wordt [Dutch]



"“Godverdomme!” Ik schrik wakker van een hoop gevloek en getier. Een lege pizzadoos vliegt door de kamer, gevolgd door een verfrommelde koffiebeker.

Ik lig bij een vriend op de bank. Hij is eindredacteur bij een internationaal persbureau en heeft avond-/nachtdienst. Ik ben net verhuisd en heb thuis nog geen internet. In ruil voor pizza en koffie mag ik zijn internetverbinding gebruiken. Ondanks dat het mijn tweede bak koffie binnen een uur is ben ik, compleet afgemat door alle hectiek van de afgelopen weken, toch als een blok in slaap gerold. Op de bank. Met mijn laptop op schoot en een halflege beker koffie nog in mijn hand." 
Lees hier het hele artikel. 

No comments:

Post a Comment